I made this widget at MyFlashFetish.com.

.: My Love Frenzzzzzzz :.

Sunday, May 8, 2011

++ kucing?!?!!!! ++



ak dan kucing???? 
kemaruk kucing ker seha???
huhuhu... rasanya x...
ak bukan x suka kucing.. tp ak x bape gemar ngan cara dia bergurau senda.. bagi ak cukup kasar!!! kih2...
lg satu... bulu dia tu dah cam owg sakit barah je tau.. gugur cam musim bunga... abis bju or suar yg wana hitam.. nampak je bulunya...
pastu diaorg ni gedik tahap ape ak xtau.. asyik nak meleset je... miang beno g kawin sana~~~!!! :p
cam kucing kat umah ima tu.. ak cukup sakit ati... mengenyor je... ak rasa nak baling aje.. tp selamat ak berperikemanusiaan lg~~~ hehehe...
tp len lak cite masa ak duk ikut "junior" ak g shooting kat parit jawa...
makcik tu de bela kucing... kontot name nye... dia len dari kucing lain pada ak la... sbb dia x gedik2 nak meleset je... dia x gedik2 nak gurau kasar ngan ak... n aku rasa kucing ni xde sakit "barah" hehehe...
dia diam je... cam baby senang nak jaga x banyak ragam... ak ade gak ambik gmbar ngan si kontot ni... tQ kat ima coz amik kan ea... 

aku dan kontot...

 ak lak yg gedik2 ngan kucing ni~~~... :p
.
.
.
.

 meowwwwwwwwwwwwww~~~~...
.
.
.
.

 dia suka ak men ngan telinga dia
.
.
.
.

 ak makin geram kat si kontot ni~~~
.
.
.
.

ni la kontot.. pandai posing~~~
.
.
.
.
hehehe... peace~~ ^^V
.
.
.
.



1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete