I made this widget at MyFlashFetish.com.

.: My Love Frenzzzzzzz :.

Thursday, April 21, 2011

++ update ag ++



alu~~~
hahaha.. amboi melampau kamu.. satu ari bape kali nak update ha...
hehehe.. apa boleh buat saya bz sekejap je.. pastu dah x bz.. jd update la..
ha.. yang ni nak cite pasal pameran keta api kat muzium sejarah dan etnografi.. jadi meh ler datang melaka~~..
bayo rm5 kamu semua leh lawat 5 muzium.. hehehe.. meh2 dtg..lau jumpe saya mungkin leh dapat free je masuk.. (hehehe... sampai minggu depan je tawaran.. hahaha)
ok.. jum2 saya nak cite ni..
saya dtg lambat lorh aritu sbb mlakukan sesuatu yg wajib saya bt.. jd dtg pun dah macam perompak.. terhendap2 nak g tempat perasmian.. hehehe..
xsenonoh.. tu la lambat ag ea.. bila dah lambat bnyk lak hal budak baik ni tau.. hehehe..
jum tgok gambo... hahaha..
.
.
.
.
.
.
 
 baru duduk dalam 5 minit saya dah gatal2 tgn nye.. hehehe..
.
.
.
.
.

 ni antara owg yg dtg~~
.
.
.
.
.

 ni ucapan dari Dato' Hamdin Ahli Lembaga Pengarah PERZIM (lau nama salah sorry)
.
.
.
.
.

 comel tak... hahaha...
.
.
.
.
.

 ni abg Joe..
.
.
.
.
.

 kak sham tau2 je nak ambik gmbr,  posing bkn men ag~~
.
.
.
.
.

 antara pemberita... (bju pink tu bukan.. tu Cik Lawa PERZIM)
.
.
.
.
.

 ok.. mmg serius saya dah bosan.. hehehe
.
.
.
.
.

 ni Kak Ruhaiza.. Kurator Istana.. 
.
.
.
.
.

 bila upacara perasmian baru saya tumpukan perhatian kat depan..
.
.
.
.
.

 ni boss saya bg Unit Teknologi Maklumat.. Masa ni dia kna baca doa..
.
.
.
.
.

 kan dah cakap kak sham tu posing je.. padahal saya nak balas msj.. tp kecian dia dah posing saya amik gak gmbo.. hehehe
.
.
.
.
.

 ok... SAYA NAK AMIK GMBO KAT KERETA API TU JUGAK!!!
(tp saya nak fokus kat camera boss saya.. hehehe)
.
.
.
.
.

 nak jugak kat cni.. skali lg saya nak fokus kat camera boss saya~~~
.
.
.
.
.

abg Kamal cibuk je tau saya nak posing kat kerusi kereta api ni.. maklum lah selalu nek bas je.. =.="
.
.
.
.
.
.

kalau nak tgok gmbor lg yang berkaitan pameran.. tgok kat fb saya.. tp kat album boss saya lah.. hehehe..
sblum nak tutup post kali ni..
cuba sebut ni
"dak seha ni baik"
hahaha... trima ksaih cakap saya baik~~!!!

.....
.....
.....
.....




No comments:

Post a Comment