I made this widget at MyFlashFetish.com.

.: My Love Frenzzzzzzz :.

Thursday, April 7, 2011

.: FUHHH~~~!!!

akhirnya... dapat gak aku nak update blog aku ni ha...
adui... lama tinggalkan dunia blog ni... sedihnye~~~...
bz sgat la....(bz la sgat dak seha ni~~)
al maklum la sejak dah keje (sebenarnya praktikal aje...)
mcm2 benda kena buat... hehehe... bakal KPSM la katakan... cewah.. perasan gak aku ni...
sesiapa tolong tampar @ cubit pipi sya yg makin tembam ni... hahahaha
eh korang nanti aku update banyak2 lepas aku abis keje praktikal ea... walau xde yg tnya mana aku hilang aku tetap nak update... aku x kira aku nak update gak blog aku kan suka hati aku la...
jap2 aku nak try ayat ni hehehe...
"SEBAGAI MANUSIA... AKU SAYANG PADAMU..."
hahaha... seha senget... serius aku sayang korang... TTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEETTTTT~~~!!!

2 comments: