I made this widget at MyFlashFetish.com.

.: My Love Frenzzzzzzz :.

Monday, April 18, 2011

++ diam Diam ++




tajuk cam sengal je ek... 
xde kena mengena pun dengan ape yang saya dak baik ni nak bt...
hehehe sekali lg saya ngaku saya budak baik sengal...
ok... berhenti merepek wahai cik seha.... BAIKKKKKK~~!!!
happy sikit la ari ni coz hasrat saya nak jejakkan kaki kat Seri Negeri, Ayer Keroh (SN) (sebelum ni kat tapak perhimpunan ngn dewan je ) tercapai~~~!!!
time kaceh cyg kat akak saya kat cni KAK FIDA dot sbb bawa saya g sana sbb nak blaja HRMIS.. (t saya cite pada anda pe itu HRMIS)..
kisah benar... SN mmg cantik... dari luar mmg nampak biasa tp dalam... terpegun sebentar...
tp saya budak baik ni x dapat nak amik gmbr banyak2 takut encik jaga marah.. (walaupun masa amik gmbr xde owg tp saya yakin adanya CCTV)..
ni ada la cikit gmbar... maaf la saya terlalu x pandai amik gambar... hehehehe..


 ni masa dalam lif... budak agak *** cam ni la... hehehe
.
.
.
.
.

 ni ruang legar... 
.
.
.
.
.

 ni pintu depan yang tengah... dia ada bnyk pintu semua cam ni.. ni paling besar...
.
.
.
.
.

 oppSSSSSS... yg ni bukan SN... ni kami menyimpang seketika.. tgok luar pun jadi la... Melaka Wonderland...
.
.
.
.
.
.

ni la kak fida... ni gambar len... hehehe... tQ layan saya yang baik sengal ni...


ok sebelum abiskan post kali ni.. saya nak ngaku lagi sekali.. saya kat ofis n curi2 guna komputer kak zai siap suruh dia g rehat lagi... tgok punya la baik nakal dak praktikal ni.~~!!!

.
.
.
.
.
.


No comments:

Post a Comment